FANDOM

Crooks On The Loose Edit

Crooks On The Loose var en budget-film som har to hovedpersoner der hedder Kristian og Jonathan, den handler om to krimineller som dræber en man og stjæler en bil, efter kommer de i fængsel og udslap er politiet efter dem. 5 år senere er Jonathan og Kristian kommet ud af fængsel, men der er et problem, Jonathan er blevet sindssyg og begynder at have mord tanker om at dræbe Kristian.Efter Jonathan er blevet normal igen kører Jonathan, Kristian og Katrine over hastighedsgrænsen og får en bøde, det gør det samme en gang til, men du skal de i fængsel igen. Efter 1 år i fængsel har Jonathan og Kristian købt et hus og fået et job, men ikke så sent efter bliver de fyret og bliver fattig, Jonthan får en idé om at røve et hus, men blver fanget af politiet, Kristian får også skylden og de bliver bægge sent til fængsel for 23 år og bliver aldrig set igen.

Jonathan Edit

Screenshot 114
Screenshot 113

Jonathan er hovedpersonen I filmen, det er ham som dræber manden og ham som kører bilen. Jonathan (I filmen) er 10 år I starten og er 16 år ved slutningen, I filmen har han også surhedsproblember og mordtanker. Det er ment han skulle være 159cm høj I filmen.

Krisitian Edit

Kristian er hovedpersonen's ven I filmen, det er ham som har ideen om at dræbe nogen men det er ikke ham der begår forbrydelserne. Kristian (I filmen) er 11 år I starten og er 16 år ved slutningen. I filmen har han også angst og andre problemer. Det er ment han skulle være 157cm høj I filmen.

Katrine Edit

Katrine er den ukendte person der kommer med I Jonathan's og Kristians kriminelt partnerskab. Men der er ikke så meget at sige om hende.